Re: Sortowanie w PMMailu

Autor: Dominik (Ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Wed 05 Apr 2000 - 22:33:45 MET DST

W Sun, 2 Apr 2000 19:33:55 dobrawka_at_asua.org.pl (Przemyslaw Dobrowolski)
wstukała:
> Stworzyłem sobie archiwa moich wszystkich maili. W związku z tym mam dwa
> pytania:
> a) Czy da się przesortować maile po dacie?

już sobie odpowiedziałeś...

> b) Jak najlepiej zarchiwować maile, by później można było ich użyć? Mam tego
> ponad 90MB.

Spakuj ( np. rarem dla os/2 ) cały katalog usera. Potem jak Ci przyjdzie
ochota sobie go oglądnąć to go znów przegraj i patrz ( pojawi się nowy
user o nazwie nazwa_katalogu ). Jeśli masz wersje nierejstrowaną to
musisz wywalić ( przegrać gdzieś ) aktualnego usera.

-- __