WSEB, LVM - pytanko

Autor: Piotr Oniszczuk (wolodzia_at_kki.net.pl)
Data: Sun 02 Apr 2000 - 11:43:35 MET DST

Hi all

Mam pytanko odnośnie WSEB i LVM. Konkretnie: właśnie zmieniłem dysk na
nowy i chciałbym mieć 2 partycje primary, każad z dokładnie tą samą
kopią systemu. Obydwie partycje powinny mieć wię literkę C:, zaś
BootManager powinien selektywnie przesłaniać partycję 1, gdy korzystam
z 2, i 2 gdy korzystam z 1.
Problem jest taki, że LVM z WSEB nie pozwala nadać 2 woluminom tej
samej literki. Jak więc osiągnąć coś takiego ? Mopże ktoś ma tu jakiś
pomysł ?
W Warpie4 było to trywialne, zaś w WSEB jakoś nie mogę sobie z tym
poradzić.....

BTW: Może ktoś ma jakieś doświadczenia z dyskami IBM'a DPTA 372050 ?
(jak to chodzi, itp...)

Hiroshima'45; Czernobyl'86; Windows'95

Piotr/2
e-mail: wolodzia_at_kki.net.pl