Zbliza sie ... [Re: ?]

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 23:34:41 MET DST

On Sat, 1 Apr 2000 21:41:26 +0200 (MET DST), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> Czy grupa wymarła?

Hi,

Grupa nie, ale użytkowników OS/2 coraz mniej....

1. Może przyjrzałbyś się KATCD z Windows. U mnie działa ale bez
wyszukiwania. I z krzaczkami.

2. Podobnie z bazami programów i artykułów PCWK.

3. Jaki program obsługuje pliki .CHM? Może jego też da się uruchomić?

4. W jaki sposób sprawdzić co ODIN robi w trakcie uruchamiania programu?
Czasem podaje komunikat, że nie ma pliku DLL, ale to pewnie aplikacja
Windows. Otóż, encyklopedia Fogry MEP2000 mieli z początku dyskiem, a
po chwili przestaje. OS/2 działa, ale ja chciałbym wiedzieć dlaczego
ODIN przestaje przetwarzać i w którym miejscu.

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

E-mail ... warpman_at_priv5.onet.pl, warpman_at_poczta.fm
Warpowisko/2 CD-ROM ... http://www.republika.pl/warpman
SETI_at_Home - 84 WUs done .... http://www.setiathome.pl
PGP Public Key w zamian za list z Subject = 'Req PGP Key'