Re: cos nie prawdopodobnego... (czyt. normalka..)

Autor: Robert Grzyb (grzybr_at_mail.zetosa.com.pl)
Data: Sat 01 Apr 2000 - 22:03:46 MET DST

Piotr Grzybowski <orkrist_at_corcoran.if.uj.edu.pl> wrote:

> winsyfy strone www, ktorej fragment jest taki:
> <HTML>
> </HTML>
> . efekt natychmiastowy i w dodatu nie do powstrzymania...

Zaciekawiony postanowilem sprobowac - ale nic sie nie dzieje.
Dwa napisy i dwie ikony niezaladowanego obrazka - co to ma byc
za efekt "nie do powstrzymania" ... "niezaleznie od przegladarki"
(a propo: uzylem IE5 bo innej nie mialem)

> to jest paranoja, nad ktora nigdy nie przejde do porzadku

No wlasnie paranoja to jest wlasciwe slowo bo ja nic w tym nie
widze niezwyklego.

Pozdrawiam,
Robert G.
The day Microsoft makes something that doesn't suck
is probably the day they start making vacuum cleaners.