Niedostepnosc stron www.teamos2.org.pl

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_ns.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 31 Mar 2000 - 12:35:15 MET DST

Czesc.

W tej chwili serwisy w domenie teamos2.org.pl sa niedostepne, lub
dostep do nich jest mocno utrudniony (w tym mail do mnie na avalon).
Przyczyna jest rozwalenie konfiguracji routingu ze strony TPSA.
Po prostu TPSA wpadlo na "genialny pomysl", by pakiety z lublina do
lublina
(tzn. z manu lubelskiego do tpsowych dialupow w lublinie) nie przepychac
przez warszawe, lecz przez (rownie "genialny pomysl") krakow.
a mogliby zrobic statyczne brakmowanie w samym lublinie, gdyz urzadzenia
tpsa i lubelskiego manu sa zainstalowane w tym samym budynku.
Efekt? brak lacznosci pomiedzy lubelskim man'em i siecia tpnet.

sam sie zastanawiam czy przepraszac za zaistniala sytuacje czy nie,
ale wina lezy ewidentnie po stronie tpsa i ich sieci tpnet.
mam nadzieje ze w najblizszym czasie problem zostanie rozwiazany.
poczatek problemow nastapil ok. 2000-03-31 09:00 GMT+0100