Re: iomega zip100

Autor: Piotr Warszynski (ncwarszy_at_cyf-kr.edu.pl)
Data: Wed 29 Mar 2000 - 12:47:12 MET DST

Sławomir Stachniewicz wrote:

> SOA#1: "U mnie dziala". Pod Warpem 3 i 4, z fixami i bez.
>
> 1. Czy drivery sa w katalogu \OAD ? W przeciwnym razie
> moga byc problemy.
>
> 2. Trzeba skonfigurowac programem GENOAD - AFAIR "scan
> physical connections" i potem "logical".
>
> 3. ??? SETUP i ustawienia portu rownoleglego?
>
> Slawomir Stachniewicz.

1. jak najbardziej w \OAD2. scan physical connections nic nie wykazuje
(nie znajduje urzadzenia)3. jezeli ustawiam recznie parametry ich dobor
jest ograniczony (nie da sie ustawic IRQ, DMA, itd)

A jakie ustawienia portu sa u Ciebie ?

Piotr Warszynski

--
Institute of Catalysis and Surface Chemistry,
Polish Academy of Sciences,