Re: Kozziego OS/2 i dysk

Autor: Marek Wojciechowski (mw_at_pg.gda.pl)
Data: Tue 28 Mar 2000 - 01:20:59 MET DST

On 28 Mar 2000, Przemysław Pawełczyk wrote:

> Jeśli masz DWA dyski wygospodaruj na każdym z nich miejsce na pliki
> archiwizacyjne najważniejszych danych.
>
> Mam HDD1 z Win i HDD2 z OS/S. Ponieważ Win służy także dzieciom, a więc
> przeznaczony jest do mniej poważnych zadań, drugi dysk nie zawiera
> partycji na archiwizację. Za to na pierwszym z nich umieszczam pliki ZIP
> zawierające najpotrzebniejsze dane spakowane z osowych partycyj (l. mn.).
> Taki quasi-mirror (aby wszyscy zrozumieli co miałem na myśli

Swiete slowa, polecam, sam tak robie, tyle ze rar-em (po kazdym boocie ze
startupu startuje odpowiedni skrypcik) pakuje wszystkie dane z jednego
dysku na drugi. Wygodne, wyjatkowo malo klopotliwe, a prawdopodobienstwo,
ze Ci padna dwa dyski na raz jest raczej niewielkie.
Szczesliwie jeszcze z tego backupu nie musialem kozystac, ale licho nie
spi.

pOSdrawiam
Marek
                                                       Marek Wojciechowski