Re: Smutny koniec OS-a/2

Autor: Jan Gromadzki (jan_at_P25)
Data: Mon 27 Mar 2000 - 07:36:05 MET DST

Hej!

Dzięki za odpowiedź. Faktycznie, wykonanie chkdsk /f po starcie systemu z
dyskietek zalatwilo problem. Jak sie okazalo strat nie bylo, ale, co ciekawe,
program miał watpliwosci czy partycja E: (ta z drugim OS-em) jest hpfs i trzeba
było osobiście ten dylemat rozstrzygnąć, a potem poprawił kilkadziesiąt plików
na tej w zasadzie nieużywanej podczas całego incydentu partycji (po pierwszym
upadku została ona osobno sprawdzona chkdyskiem). W całymm tym incydencie
interesująca jest współzależność zdawałoby się niezależnych instalacji systemu,
co chyba nie jest korzystne.

Z szacunkiem

J.G.