Re: OS/2 is dead ?

Autor: Zbigniew Oleszko (tre_at_eck-sa.krakow.pl)
Data: Tue 21 Mar 2000 - 07:25:21 MET

Marek Wojciechowski wrote:

> Hej tam za oceanem,
>
> A podobno OS/2 is dead i poza garstka niereformowalnych maniakow nikt go
> juz nigdzie nie uzywa.
>
> Niereformowalne pOSdrowienia,
> Marek

Hi!
Mam podobne doświadczenie. Wróciłem w niedzielę z Francji gdzie "wymieniałem
doświadczenia" z kolegami z elektrowni francuskich (konwencjonalnych, nie
atomówek) i tam miałem okazję sprawdzić namacalnie, że dla sterowników firmy
TECHNICQE cała wizualizacja procesu zrobiona była w OS/2. Napisane w 1994 chodzą
do dziś i nikt nie ma zamiaru zmieniać na winde. Również firma ABB oferuje swoje
rozwiązania związane z elektrofiltrami i oczyszczaniem spalin na sterownikach pod
kontrolą OS-a.

Zbyszek Oleszko