Re: Kłopoty z APM. P__O__M__Ó__Ż__C__I__E__!!!!

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Tue 14 Mar 2000 - 09:49:00 MET

> Please pomóżcie!!!!! W biosie nic nie mam takiego ustawione!
> Wywaliłęm z configa te apm'y i dalej!!!
> Jeszcze trochę i mi, za przeproszeniem, zaj*** dysk! Wyłącza go po
> minucie nie używania. Co chwila w tą i w tą. Muszę puścić jakiś
Moze to pomoze: znajdz sterowniki danis506 (gdzies na liscie sa
namiary)
Wlasnie niedawno nabylem dysk IBM Udma 66 i mialem podobne obiawy, co
prawda nie po minucie, tylko po nastu sekundach. Maszyna startowala,
dysk stawal, do odpalenia bootmanagera dysk startowal, po nacisnieciu
enter dysk startowal ...
Zmienilem IBM1S506 na DaniS506.add i dziala zupelnie dobrze.
Moze u ciebie chodzi o to samo ?

mpc
ps. danis506.add moge ci podeslac mailem, calosci zaraz zaczne szukac