Re: Lynx w OS2

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 20:28:05 MET

On Fri, 10 Mar 2000 08:39:20 +0100 (MET), Grzegorz Szyszlo wrote:

> a czy w tym katalogu masz lynxa?

Hi,

Jasne, że nie. Dlatego zgłupiałem.

> btw. lynx jest portem z GNU czyli glownie z unixow. chodzi poprzez EMX
>(...)
> ps: zamiast lynxa, ja pod os/2 wole uzywac netscape 2.02 .

OK. Ale chciałem spróbować przeglądarki znakowej, aby sprawdzić jak ten
gatunek zwierzaczków sprawuje się podczas odczytywania dyskowego pliku
HTML (>> 1 MB).

> niewiele wolniej dziala, za to mam wiecej funkcji do wyboru.
> chyba ze wogole zrezygnowales z grafiki pod osem :)

Jeszcze nie. :) Nie mam przetestowanych niektórych programików.

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

E-mail ... warpman_at_priv5.onet.pl, warpman_at_poczta.fm
Warpowisko/2 CD-ROM ... http://www.republika.pl/warpman
SETI_at_Home - 58 WUs done .... http://www.setiathome.pl
PGP Public Key w zamian za list z Subject = 'Req PGP Key'