Re: Karta sieciowa

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Fri 10 Mar 2000 - 08:15:53 MET

Tomasz Szczesniak wrote:

> Hello All.
>
> Czy po zainstalowaniu karty sieciowej pojawi się ona w Hardware Managerze? U
> mnie nie ma nawet jej śladu :( Widać, jak przy starcie ładuje się jej sterownik,
> nie zgłasza żądnych błędów, w MPTSie jest, ale w HM nie ma :(
> I do tego sieć chodzić nie chce :( Może ja coś źle robię?
>
> Mam WARP 4.0 z fixem 5.

Wszystko jest ok. po prostu API na poziomie projektu ma byki. powoduje
to, ze driver aby byc widocznym w hardvare managerze, musi sie dodatkowo
do niego zglosic, mimo tego ze wczesniej i tak zajal juz zasoby systemu.
krotko mowiac, dana karta pojawia sie w hardvare managerze tylko wtedy,
jesli jej driver sie poprawnie zglosi.

przyklad. w domu mam klona NE2000 . Zainstalowalem dostarczony na plycie
sterownik NE2000 Eagle Technology. I co? I byl w hardvare monitorze.
Tyle ze ten driver jest kompletnie do kitu i wieszal mi komputer.
Zainstalowalem jakis shareware, prawdopodobnie przeznaczony jeszcze
dla OS/2 z serii 2.x , tak przynajmniej jest w readme.
tyle ze ten sterownik nie pojawia sie w hardvare.... .
Co ciekawe, w pracy mam jakiegos 3COM PCI (bardzo dobrze sie sprawdza).
Mimo uzycia najnowszych sterownikow od 3coma, tej karty takze nie widze
w hardvare blablabla.

jak widzisz sprawa ma charakter bardziej kosmetyczny a nie
problematyczny :)