rzewny placz a OS/2

Autor: Jan R. Plucinski (junidas_at_po.onet.pl)
Data: Thu 09 Mar 2000 - 12:07:25 MET

Ludzie! Już nie mogę. Komputer się wywala, mimo że jest po serwisie (nic
nie wykryto). 64MB ramu, karta AGP, dysk 8,4GB etc. Z OS/2 jestem już
parę lat,
a ciągle nic nie wiem. IBM to po prostu chciwe świnie, to mam na myśli.
Wpuścili mnie w maliny. Ani zrobić porządnej strony WWW, ani bazy DB2
uruchomić, Netscape 4.6 blokuje dostęp do dysku i spowalnia pracę, Word
Pro
co innego pokazuje na ekranie, a co innego drukuje, brak polskiego s
drukowanie HP690C też
jest porowate jak pieron. Żeby był chociaż ktoś, co pomoże to paskudztwo
skonfigurować, dostroić,