Problem z nazwą plików

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Tue 07 Mar 2000 - 12:09:32 MET

Hi,

Mam problem ze zmianą nazw plików w programie rexxowym. Np. pliki postaci:

Archive%3Fguide=health&id=1019
Archive%3Fguide=travel&id=828
d0812n.adv2.html%3FLFM

_zawsze_ podnoszą błąd w takich operacjach jak DEL, COPY czy RENAME.
Tymczasem ja właśnie potrzebuję zmienić te nazwy, aby można je było kopiować!
Kółeczko zamknięte.

Chociaż usuwanie "en masse" w postaci "del *.*" idzie jak po maśle.

A przecież w systemie mogę to zrobić bez problemu za pomocą Alt "Nazwa" (1
przycisk myszki). Również FC/2 kopiuje jak trzeba. Jak to się tam robi?

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

E-mail ... warpman_at_priv5.onet.pl, warpman_at_poczta.fm
Warpowisko/2 CD-ROM ... http://www.republika.pl/warpman
SETI_at_Home - 55 WUs done .... http://www.setiathome.pl
PGP Public Key w zamian za list z Subject = 'Req PGP Key'