Re: nasz kochany OS/2

Autor: Wojtek Staszczuk (wstaszcz_at_enter.net.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 21:38:30 MET

Czesc!
Ciesze sie, ze znalazlem uzytkownika OS/2 w Lublinie (tez tu
mieszkam). Pisze na prywatny adres, bo nie chce juz pchac sie ze
swoimi problemami na liste (nic z tego nie wyszlo). Od pewnego czasu
nie moge sie polaczyc z TPSA spod OSa (na liscie jest opis problemu) i
juz stracilem nadzieje, ze kiedykolwiek mi sie to uda. Jesli cos
moglbys pomoc, daj znac. Przeptaszam, ze tak bezposrednio, ale
korzystam z kazdej szansy.
Pozdrawiam,
Wojtek