IBM SDD/2

Autor: Przemyslaw Dobrowolski (dobrawka_at_obta.uw.edu.pl)
Data: Sun 05 Mar 2000 - 01:38:05 MET

Zainstalowałem sobie Scitech Display Doctora/se 7.0. Dziwne jest to, że beta 19 nie
działała, a ten produkt działa znakomicie. Żałuję, że kupiłem licencje na SDD/2 Pro, bo
według mnie wersje Pro i Lite powinny być updateowane razem, ale to już nie moja
sprawa, Pierwsza sprawa. Przy starcie systemu pokazuje mi się winetka, że to jest
wersja niezarejestrowana. Szukałem programu register.exe (jestem zarejestrowanym
użytkownikiem), lecz go nie było. Dziwne. Zapewne pozostałość po ostatniej becie.
Może ktoś już przeszedł ten problem?
Druga sprawa szybkość działania. Na moim Celeronie 433 (ovrclk 541) i Matroxie
G200 sysbench na Dive jest ogólnie szybszy 150-200 punktów od oryginalnego
drivera producenta!!! GPI jest porównywalne.
Ogólnie produkt jest super. Nowy użytkownik nie musi szukać driverów do swojej karty
tylko ściąga SciTecha raz, a karty graficzne może zminiać jak rękawiczki.
Pierwszy raz trzeba pogratulować Panom z IBM'a dobrego wyboru!

---
*Przemek/2* - dobrawka_at_asua.org.pl - ICQ: 18642806
Asua Programmers http://www.asua.org.pl
TeamOS/2pl http://www.teamos2.org.pl
This OS/2 system uptime is 0d 0h 24m 29s 296ms (en).