ATX.

Autor: X M a (Ninik_at_alpha.net.pl)
Data: Sat 04 Mar 2000 - 02:10:36 MET

Cze all!

Mam kolejny problem. Kiedys pytałem się co zrobić żeby softwarowo
wyłączyć komputer. Dostałęm w odpowiedzi, że najpierw device driver pack
i fixpack. Mam teraz fp11pl i tego ddpack'a, ale dalej nic. Wszystko
zainstalowało się ładnie, ale nie dość że w ustawieniach sobie nie
zmienił wersji ( dalej jest 1.2 ) to nigdzie nie znalazłem żadnych opcji
do wyłączania kompa... Jedyne co mu się teraz udaje przy shutdownie to
wyłączenie dysku twardego. Co i gdzie źle zrobiłem. Co jeszcze muszę
ustawić żeby się sam wyłączał?

-- _
 _ //. . Dominik @;)
 \\// !\/| /\ Ninik_at_alpha.net.pl