Re: nasz kochany OS/2

Autor: Michal Koslinski (kozzy_at_mkr.net.pl)
Data: Fri 03 Mar 2000 - 07:04:32 MET

On Fri, 3 Mar 2000, Przemyslaw Dobrowolski wrote:

> Masz kilka opcji:
> a) przeinstaluj OS/2.

probowalem, ale obawiam sie ze instalka nie moze dostac sie do tej
partycji :(

> b) Podjeżdżaj do mnie z dyskiem to spróbujemy zainstalować ponownie wraz z
> backupem Twoich danych

pomysl dobry, z tym, ze zastanawiam sie jak dostaniesz sie do tej
partycji, probowalem z pod linucha, rowniez nic :(

> c) systinstx a: c: z dyskietek startowych

sprobuje jeszcze raz, ale to chyba tez nie bardzo pomoze.

panowie, pomocy, zaczynam tracic wiare!

!<ozzy