Re: Wyrzucanie ZIP-a

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 00:56:16 MET

On Sun, 1 Mar 2000 21:42:00 "Jerzy Michniewski"
<michniewski_j_at_kielce.home.pl> wrote:

> :>Mi po zalozeniu ktoregos fixpaka (chyba ostatniego polskiego) zaczelo dzialac
> :>standardowe eject z prawego klawisza myszy.

> Ostatni PL do Warpa 3, czy 4?. W mojej trójce nie ma takiej opcji.

        Do czwórki jest od Fixpacka 6, czyli od dość dawna. Co do
trójki - nie wiem. Działa też umount od FS-ów VFAT i EXT (FAT32
nie testowałem). Są również jakieś 3rd parties.

        Jeżeli nie masz odpowiednio wysokiego fikspaka, to Warp
powinien traktować ZIP-a jako dużą dyskietkę i wyrzucać na
pstryknięcie w guziczek (o ile dobrze pamiętam, bo już dawno tego
nie robiłem). Z fixpakiem 6+ traktuje ZIP-a jako nośnik
partycjonowalny i go keszuje, więc blokuje wyrzutnik napędu.

        Jest też taki programik PopCD -
ftp://ftp.icm.edu.pl/pub/hobbes/os2/util/wps/pcd219r.zip - który
po włożeniu nośnika tworzy cień obiektu CD-ROM-u (i opcjonalnie
innych napędów) na pulpicie i wyrzuca nośnik po skasowaniu cienia.

--
Pozdrawiam,
Jan.