pppdial bis i The End

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Thu 02 Mar 2000 - 00:58:00 MET

Hi,

Właśnie przed chwilą posłałem list z pytaniami za pomocą... pppdial!!!
Wszystko jest już OK, jednak dlaczego, nie wiem. Może dlatego, że
urchomiłem wcześniej SLIPPM? Przecież robiłem to wielokrotnie.

Ale wciąż liczę na sugestie co mogło być przyczyną takiego dziwnego
zachowania. Wiedzy nigdy za dużo.

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

E-mail ... warpman_at_priv5.onet.pl, warpman_at_poczta.fm
Warpowisko/2 CD-ROM ... http://www.republika.pl/warpman
SETI_at_Home - 47 WUs done .... http://www.setiathome.pl
PGP Public Key w zamian za list z Subject = 'Req PGP Key'