Re: Odp: Dysk 13 GB a fdisk

Autor: Hubert (hubert_at_platon.man.lublin.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 20:07:37 MET

Witam.
Ok. Po trosze macie racje, a teraz wyjasniam: uzywam OS/2 od 1993 roku (od
wersji 2.1). Nie jest to dla mnie nowosc. Ale jest dla mnie totalnym
zaskoczeniem, ze majac fixpacka 9, IBM nie poprawil go tzn. jak sie ostatnio
dowiedzialem z listy poprawil, ale trzeba potraktowac specjalnym fixpackiem. Bez
sensu, ale coz. A na liscie jestem doslownie od ok. 1 miesiaca i nie natrafilem
na ten temat wczesniej. Konkludujac: FAQ jest niezbedny. Chetnie sie do tego
wlacze, ale niestety - totalny brak czasu. No i jak zauwazyliscie - nie jestem
zbytnio na biezaco.

                        Serdecznie pozdrawiam
                                Hubert

--