Re: SETIhome 2-

Autor: Przemysław Pawełczyk (warpman_at_poczta.fm)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 14:18:46 MET

On Tue, 29 Feb 2000 12:40:32 +0100 (MET), Marcin P. Ciaszczyk wrote:

> U mnie nie dziala ani nowa ani stara. Z tego co widze, poprawili
> zabezpieczeie serwera i mocno skomplikowali laczenie sie zza
> firewalla.

Hi,

Podawałm wcześniej adres grupy dyskusyjnej SETI, zajrzyj tam. W
dokumentacji SETIBuf/2 też coś jest o zaporze.

> Hmm... Bzdury wasc powiadasz?
>
> Seti WUs done 188
> System Up time 9d 17h 23m
>
> ps. to Wus w stopkach, moze byc rzeczywiscie mile ...

Oooo, kurczę! Chylę czoła.

BTW.
Te 188 i 9d to prywatnie, czy w sieci? Moje biedne K-2 350 wyciąga
jedynie 1 WU/20 h. Niestety, muszę przełączać dzieciom (gry) i sobie
(wydruki) do Win98. W takich układach Uptime traci sens.

Pozdrawiam,
Przemysław Pawełczyk

E-mail ... warpman_at_priv5.onet.pl, warpman_at_poczta.fm
Warpowisko/2 CD-ROM ... http://www.republika.pl/warpman
SETI_at_Home - 47 WUs done .... http://www.setiathome.pl
PGP Public Key w zamian za list z Subject = 'Req PGP Key'