Re: szukam programu matematycznego

Autor: Dominik Czechowski (dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 11:30:49 MET

On Sun, 25 Feb 3900 17:45:08, =?iso-8859-2?Q?Pawe=B3?= Walkowski
<paulwa_at_kki.net.pl> wrote:

> Witam.
>
> Czy jest pod OS'em jakis dobry program (shareware) do robienia wykresów
> naukowych, analizy błędów, funkcje statystyczne itp.?
>
> Pozdrawiam
> PW.

Witam,

Ponieważ na co dzień pracuję w Matlabie (niestety nie ma wersji pod OS'a) mogę
polecić Octave, który jest składniowo zgodny z Matlabem bodajże do wersji 4.0
(ale nie jestem pewien). Niestety nie ma do niego pakietu Simulink, ale dla
Twoich zastosowań nie jest potrzebny. Octava łączysz z GNUPlotem i jest cacy. Ja
na Octava nie narzekam (jedyna wada to brak Simulinka) więc wszystkie prace
wymagające Simulinka muszę robić pod Windą :((.

Dominik Czechowski