Re: Enkodery MP3/2

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Tue 29 Feb 2000 - 00:16:43 MET

On Sun, 28 Feb 2000 18:50:01 Jaroslaw Tabor <jarek_at_srv.pl> wrote:

> 8hz-mp3-os2-02b.zip - dobry i szybki.
> ampeg43.zip - nie testowalem
> bladeenc2_090.zip - nie testowalem.
> lame362b.zip - bardzo dobry chyba wolniejszy od 8hz, jakosc
> nieodroznialna.
> os2enc01.zip - nie testowalem.

        Dzięki. Ja jeszcze trafiłem na gogo225-os2.zip, który
jest bardzo szybki, a "jakość ma porównywalną z lame" - jak
napisali, ale nie bardzo mam jak to sprawdzić. Gogo wykorzystuje
instrukcje MMX, więc na moim P166MMX kompresuje nieomal w czasie
rzeczywistym (WAV-stereo o długości 3'20" spakował do strumienia
128K w 3'56").

        A może ktoś, kto ma dobrej jakości tor audio pokusiłby się
o porządny test, zarówno mierząc szybkość jak i oceniając jakość?

--
Pozdrawiam,
Jan.