Re: serwery www/ftp

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 13:15:45 MET

Matlib wrote:

> Nie bardzo rozumiem co ma sie zacinac? Aktualna werja apache to 1.3 i
> nie widze powodu zeby uzywac wersji 1.2, szczegolnie ze najnowsza z
> nich, bodajze 1.2.4, pochodzi z 1998 roku...
>
> ftp://150.254.171.87/html/apache_1.3.11-os2.zip

alez ja o tym wiem. moze ktoras nowsza 1.3.x zachowuje sie dobrze. bo
wersje
ktora testowalem ok. pol roku temu na serio sie zacinala. sprawdzalem na
dwoch zupelnie roznych instalkach. robi robi, ale w pewnym momencie jak
mu dorzuce obciazenia po prostu niektore konekcje maja dluuuugi czas
zwloki,
i dopiero po chwili puszczaja zamiast odpowiedziec klientowi od razu.
dobrze to widac jak sie wczytuje dokument z duza iloscia roznych
drobnych
obrazkow. wlasnie z ostatnia wersja 1.2.x nie mam tego problemu, dlatego
wlasnie
te wersje zaproponowalem. jak bede mial czas to przetestuje nowsze
wersje :)