Re: Odp: Dysk 13 GB a fdisk

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Mon 28 Feb 2000 - 09:31:41 MET

> Bardzo istotna informacja!
> Trzeba go zapgrade'owac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
>
> Gdzie ten sterownik jest w sieci?
> Jak to zrobic?
>
> Hubert na takie wlasnie pytania oczekuje odpowiedzi, a nie spadaj i szukaj
> dalej.
> To ze bylo to walkowane nie oznacza ze nie mozna mu pomoc.
> Moze bawi sie systemem od niedawna.
Masz niewatpliwie racje ... ale ...

On na takie pytania szuka odpowiedzi i bardzo dobrze, ze szuka, ze sie
interesuje.
Ale na tej liscie informacje o tym, ze trzeba zainstalowac nowsza
wersjie ibm1s506 ktos podaje co 3-4 tygodnie. Sam rozumiesz, ze dla
nas "odpowiadaczy" (ale se kadze) to moze byc meczace. Naprawde
czasami jest prosciej przeczytac stare posty. (wlasnie zapuscilem
wyszukiwanie w tematach slowa dysk i duzo znalazlem...)
Pozdrawiam.
mpc
ps. wydaje mi sie, ze to jest dobry moment, zeby pomyslec o jakims
FAQ-u tej listy. Sa chetni ?