Co do czytania newsow

Autor: Jacek Poszytek (szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl)
Data: Sat 26 Feb 2000 - 16:35:24 MET

Witam.

Do chwili obecnej czytalem news w robocie (przy pomocy Netscape
Nawigatora - jakiejs starej wersji). Czyta sie dosc znosnie, ale z racji
ze nie mam w miejscu gdzie mieszkam dostepu do sieci spedzam w pracy
strasznie duzo czasu. Chcialbym cos zmienic i wiecej czasu byc w domu,
ale chcialbym tez czytac news. Czy jest jakis czytnik pozwalajacy
zapisac news, zaniesc je do domu i tam spokojnie czytac. Mam OS/2 w
wersji 3 (connect) w robocie oraz 4 w domu. Oba systemy sa UK.
Mysle nad zainstalowaniem Netscape Comunicator (bo zdaje sie ma
mozliwosc pracy off line). Czy jest to znosny pomysl. Czy do instalacji
NC potrzeba zainstalowac fix pack. Na razie systemy nie maja zadnych
(nie wywala sie nic wiec nie trza psuc).
Co uzywac do news of line jesli NC jest kiepski - najlepiej free.

pOSdrawiam
        Jacek