Re: Zwis netscape'a

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 24 Feb 2000 - 11:39:22 MET

Danuta Kownatka wrote:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Po roku 2000 (ale to pewnie przypadek...) Przestał mi się uruchamiać
> Netscape 4.04

ja mam zainstalowanego netscape 4.04pl. niczego w miedzyczasie nie
doinstalowywalem i mi dziala. ale jest juz dostepna wersja 4.61, chyba
tez
w wersji pl.

>(coœ wtedy doinstalowałem, nie pamiętam co, bodajże
> MySQLa, może to to zawiniło)

moze. ja tam zawsze przegladam czego sie czepiaja skrypty instalacyjne.
zwykle wystarczy zrobic sobie na wszelki wypadek kopie config.sys .

> - efekt był taki, że po próbie uruchomienie
> netszkapu w ogóle został zablokowany pulpit - w momemencie startu PMa
> juz nie pamiętam, albo stawał, albo wywalał TRAPa. Po reinstalacji,
> zafiksowaniu fixem 5 zainstalowałem najnowszš netszkapę 4.61. Przez
> jakis tydzień działała poprawnie, a potem znowu błšd.

jest tez fix11pl .
niestety trudno mi powiedziec jaka jest u ciebie przyczyna bledow.
zawsze trzeba sobie notowac co sie modyfikowalo, np. w jakims pliku.

> I jeszcze jedno. Przy którejœ kolejnej reinstalacji po zainstalowaniu
> driverów do karty Matrox Millenium II (zawsze tych samych) znikły mi
> polskie znaki w sesji tekstowej OS/2. Poprzednio, przy tych samych
> driverach tego kłopotu nie było? Jak je można przywrócić?

nie wiem. chyba wystarczy podmienic kilka plikow fontow, ale nie wiem
ktorych.
gdybys wiedzial jakie to pliki, moge je wydlubac ze swojej sprawnej
instalki
i ci podrzocic.

> Ew. jaki dobry i darmowy (lub w miarę tani shareware) prgoram do newsów
> polecacie? Może nie bedę musiał tak często z Netscape korzystać...

ja uzywam do tego netscape 2.02 :)))))))))) maly i szybki.

> Tomasz Szczeœniak
a w naglowku Danuta Kownatka wrote:

to kim w koncu jestes i jaka jest twoja plec? :))))))))