Re: parametry wywołania sterownika daniadsk

Autor: KYNA (kyna_at_polbox.com)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 18:09:27 MET

Użytkownik Jan Bieńkowski <warpman_at_ogrodnik.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:88s0le$ed3$1_at_sunsite.icm.edu.pl...
> Witam
>
> Kupiłem sobie Zip'a IDE. Niestety system go nie widzi. Zgodnie z
sugestiami z listy ściągnąłem i
> zainstalowałem sterownik daniadsk.flt. I nadal nic. W readme było
napisane, że parametry wywołania
> są takie same jak ibmatapi.flt. Niestety nie znam ani jednych ani drugich.
Bardzo proszę o pomoc.
> Obecnie aby korzystać z ZIP'a muszę uruchamiać NieTego. A to przecież
niemoralne.

> --
>

> pozdrawiam
> Jan Bieńkowski

siema...jakis czas temu sciagalem drivery do zipa usb na maka i sie mi
zobaczylo ze na os/2 tyz cos jest...moze to...

pozdro