(No subject)

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Wed 23 Feb 2000 - 02:03:03 MET

Witam,

        Czy ktoś się już bawił WeirdX i MindTermem? Ciekaw jestem,
jakie są wrażenia.

        Mi się udało uruchomić WeirdX na displayu 0 (z
jakiegoś powodu jak chodził na defaultowym drugim, to aplikacje
nie chciały z nim gadać) i uruchomiłem w nim xclock i xterm
(notabene, dystrybuowane z XFree) - i niestety nic bardziej
skomplikowanego.

        MindTerma póki co w ogóle nie udało mi się zmusić do
pracy, choć ma w referecjach wpisane OS/2 - ale też nie próbowałem
szczególnie intensywnie.

        Info dla niezorientowanych: WeirdX to Xserwer napisany w
Javie. MindTerm to również Jawowy port SSH. Znalazłem linki do
nich na http://en.os2.org.

--
Pozdrawiam,
Jan.