Re: Obraz i dzwiek (pwicq)

Autor: Michal Koslinski (kozzy_at_mkr.net.pl)
Data: Sat 19 Feb 2000 - 14:50:58 MET

On Sat, 19 Feb 2000 14:11:17 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Czy sa moze jakies open source programy do video i dzwieko konferencji?
>Zaproponowalem autorowi pwICQ zaimplementowanie tego, powiedzial, ze dorby
>pomysl na przyszlosc... Przydalo by sie miec jakis wstep :)

ja mysle, ze to faktycznie bylaby niezla przyszlosc, ale narazie raczej
powinnismy prosic autora o inne, bardziej uzyteczne rzeczy. np. base z
wiadomosciami od osob, kt. masz na liscie, a po to, zeby mozna bylo
wrocic do czegos co juz sie przeczytalo...
dobrze zeby taka baza byla w jakim standardowym formacie, co by mozna
bylo ew. utile to tego dopisywac, lub korzystac z juz napisanych.

inny pomysl to, jak juz tobie pisalem, autoaway, ostatnio czesto zdarza
mi sie odejsc od komputera nie zmieniajac statusu.
;]

have a nice email
!<ozzy

* email: kozzy_at_mkr.net.pl
* fidonet: 2:480/91
* running on OS/2 Warp4 // system uptime is 0 days 03:23 hours (en).