SDD 19 & Riva 128ZX- problem

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Wed 16 Feb 2000 - 16:44:06 MET

Mam maly problem.

Zainstalowalem sobie bylem wwym. Przy okazji spowodowalem gwaltowny
opad szczek u kolegow windziarzy - po zainstalowaniu driwerka
zmienilem S3 Virgre na Rive 128ZX i system po prostu wstal i zaczal
pracowac (no ... zmienil rozdzielczosc na 640x480 ale tu mu sie nie
dziwie, zwlaszcza, ze pozwolil ustawic wyzsza)

Ad rem:
 Problem polega na tym, ze mam straszny snieg na ekranie. Ciezko mi to
opisac, ale po kazdej praktycznie operacji z oknem (zmiana rozmiaru,
przesuniecie) widze "cienie" na ekranie. Nie wiecie, czy mozna z tym
cos zrobic?