Re: JFS a HPFS

Autor: dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl
Data: Tue 15 Feb 2000 - 14:43:37 MET

On Sun, 10 Feb 3900 17:03:37, jkowal_at_um.szczecin.pl (Jurek Kowalski) wrote:

> Wielokrotnie to za slabo powiedziane;
>
> praktycznie wszedzie tam gdzie mam dysk >4 GB instaluje Aurore bete
> (jeszcze nie kupili mi GA) tylko z powodu JFSa.
> Roznica czasu powstawania OSa po resecie wynosi 40 minut do 2 minut

Dodaj do tego jeszcze zwiększenie transferu dysku po założeniu JFS'a ze średnio
2-3 MB/s do 5-6MB/s.
Założenie 8GB tablespace na HPFS to ok. 40min pracy dysku, a na JFS ok.30 sek
!!!!!

pOSdrawiam

Dominik Czechowski

P.S. transfer podaję za FC/2 przy kopiowaniu dużych ilości danych (niekoniecznie
w dużych plikach).