Re: Mieszanie z literkami dyskow...

Autor: dominik_at_zt.krakow.tpsa.pl
Data: Tue 15 Feb 2000 - 14:37:20 MET

On Sun, 15 Feb 3900 00:23:39, Adam =?iso-8859-2?Q?P=B3aszczyca?=
<trzypion_at_oldfield.org.pl> wrote:

> JFS?

Jeśli mnie pamięć nie myli to sterownik do ext2 miał m.in. możliwość blokowania
literek dysków. Ale faktycznie najlepsze rozwiązanie to JFS i LVM (chociażby ze
względu na dużo większą wydajność).

P.S. Czy jest już wersja JFS/LVM pod OS/2 Warp klient? Tak sobie pomyślałem, że
skoro IBM oficjalnie wypuścił specyfikację to ktoś mógłby to napisać ... pod
linuxa jest już kilka portów.

Dominik Czechowski