Re: FreePascal

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Tue 15 Feb 2000 - 11:59:19 MET

> ATSD, to jak się Free Pascal porównuje z Virtual Pascalem?

bardzo .. nie znam virtuala na tyle dobrze, ale na pierwszy rzut
[oka|reki|nogi] to jest calkiem przyjemny. Nie ma jeszcze
zaimplementowanej obslugi myszy (albo ja juz zupelnie zglupialem) ale
poza tym po prostu dziala.
I jest zgodny z tp
i mozna ta sama aplikacje odpalic w trybie tekstowym os/2 i na czystym
dosie (co prawda na czystym mam problemy z semigrafika i
pozycjinowaniem na ekranie ale moze cos zle robie)