Odin

Autor: Krzysztof Pawłowski (krzysp_at_polbox.com)
Data: Sun 13 Feb 2000 - 22:30:09 MET

Czy ktos moze korzystal z takowego programu jak odin?
No wiec, ja chcialem i na tym sie skonczylo.
Mam taki problem, same programy w pakiecie chyba dzialaja,
ale nie tak jak powinny. Przy probie urochomienia jakiegokolwiek
programu spod win32 wyskakuje mi komunikat, iz nie mozna
albo znalezc lub zaladowac biblioteki "kernel.dll". Katalog odina
jest dodany do sciezki PATH i LIBPATH. Czy ktos moze orientuje
sie co moze byc zle?