Re: Jaka wersja jezykowa OS/2

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 11 Feb 2000 - 18:49:28 MET

On Fri, 11 Feb 2000 11:38:04 +0100 (MET), Adrian Wegorek wrote:

>Czesc,
>Jestem poczatkujacym uzytkownikiem OS/2 i mam pytanko jak sprawdzic jakiej
>wersji jezeykowa systemu OS/2 uzywam. Chcialbym zainstalowac sobie FixPaka
>i nie wiem ktora wersje sciagnac: amerykanska czy angielska. Czy
>instalacja innej wersji jezykowej moze cos "namieszac" w systemie ?

Jezeli masz OS/2 "po polsku" :) to nalozenie fixpacka UK lub UIS zmieni niektore
napisy... Jezeli maz wersje UK (angielska) to spokojnie mozesz instalowac i UK i US - ja
nie zauwazylem roznicy, chociaz pewnie jakas tam jest. Pozatym, fixy US sa wczesniej i
nowsze :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl