Makro konwertujęce polskie litery do StarOffice

Autor: Jan N. Waliszewski (jan.waliszewski_at_t-system.com.pl)
Data: Thu 10 Feb 2000 - 11:52:19 MET

Witajcie,
1. swego czasu widziałem tu makro umożliwiajšce konwersję polskich liter
w StarOffice pomiędzy CP1250 a CP852. Czy może mi je ktoś podrzucić na
konto prywatne (nie bardzo mam ochotę wymyślać je samemu...). BTW: makro
takie mogłoby się pojawić na stronach Teamu....

2. Czy ktoś z Was uruchamiał kontroler Advansys 3925 FAST SCSI. Na
stronie www.advansys.com jest informacja o zgodności w/w kontrolera z
OS/2, można pobrać drivery, ale po ich instalacji pojawia się komunikat,
że driver nie obsługuje opcji SCAM i należy jš wyłšczyć w konfiguracji
kontrolera. Problem w tym, że takiej opcji nie ma w konfiguratorze. Czy
ktoś z Was miał okazję walczyć z tym problemem?

Z podrowieniami - jan.waliszewski_at_t-system.com.pl