(No subject)

Autor: Jan Stożek (jasio_at_nowhere.pl)
Data: Wed 09 Feb 2000 - 00:13:55 MET

Witam,

        Próbowałem uruchomić multihoming na Internet Connection
Serverze - i kupa. Zdefiniowałem mu np:

Pass /* E:\WWW\HTML\SIGMA\* 10.10.10.1

albo

Pass /* E:\WWW\HTML\SIGMA\* sigma.com

wpisałem sigma.com do HOSTS, wywołałem w netszkapie
http://sigma.com i dostałem komunikat:

Error 404

The file was not found, even after searching on any extensions to the
file name. The file does not exist or is read-protected

Jak użyłem adresu IP, to też nie zadziałało. Jak włączyłem trace,
to doczytałem, że nie został spasowany adres, choć kilka linijek
wcześniej widziałem, że Szkapa wystawiła prawidłowo nazwę lub
adres hosta (zależnie od URL-a). Jak przeniosłem info o hoście do
MAP, to efekt był taki sam.

Czy coś robię nie tak, czy też multi-homing ICS-u można między
bajki włożyć?

Mam komputer stand-alone, z kartą sieciową, ale zwykle bez LAN-u,
Merlin 4 PL, ICS 4.2, Szkapa 4.6.

Z góry dziękuję.

--
Pozdrawiam,