Re: Ale encyklopedia ????

Autor: Mariusz Kielpinski (kielpa_at_nospam.onet.pl)
Data: Tue 08 Feb 2000 - 10:33:22 MET

On Sun, 19 Jan 20000 18:48:14, mpc_at_chzgoda.pl (Marcin P. Ciaszczyk)
wrote:

> Hmm... dodalem im odnosnik do strony teamu ...
> Jakby jeszcze pare osob wsadzilo tam swoje stronki to bylo by milo :)
>
> mpc

Ja tez dodalem.

Sprawdzalem mimo ze niedlugo miesiac minie nic sie tam
nie zmienilo. Wniosek z tego taki ze maja te nasze protesty
w pewnym ustronnym miejscu. Moja akcja byla taka ze usunalem
bookmarka na ta "encyklopedie". Szkoda miejsca na dysku.

Pozdrawiam

* Mariusz Kiełpiński -> kielpa_at_poczta.onet.pl *
* Tech/2 http://www.teamos2.org.pl/tech2/ *