Chipset 820 i dysk 20GB !!!!!

Autor: wojtek (mat_at_ikp.atm.com.pl)
Data: Mon 07 Feb 2000 - 14:29:26 MET

Drodzy grupowicze,
Czy ktos juz probowal takiej instalacji?
Pare dni temu zmienilem komputer, a wlasciwie pare komponentow:
ptyla gl. ASUS P3C2000 na chipsecie 810
dysk Segate Baracuda 20GB ATA66
mam jesze stare OS2/Warp3 z fixami do 8.4GB - nie poszlo mi wiec to
najlepiej ... ;-)
Czy ktos woglby mi podac jakiej polskie ftp do sciagniecia ostatnich fixow??

Co potrzebuje zmienic na orginalnych dyskietkach instalacyjnych
1. Installation Diskette for CD-ROM
2. Diskette 1 for CD-ROM
zeby zainstalowac multiboota obslugujacego moj hardware?
skad wziasc najnowszego fdiska ( z jakiego fixa )?

a moze ktos z grupowiczow moglby mi podeslac potrzebne zbiory

dzieki z gory

wojtek