Re: REXX i zmienne

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 03 Feb 2000 - 18:34:18 MET

Adam Płaszczyca wrote:

> if zmienna='ZMIENNA' then say 'niezdefiniowana'

no tak. i w zmienna nie moge przechowywac wartosci 'ZMIENNA'. ten sposob
juz dawno obczailem. jest beznadziejny.
jest za to inny.

if SYMBOL('zmienna')='VAR' then say 'zdefiniowana'

wszystkim ktorzy naprowadzili mnie na trop bardzo dziekuje :)))

btw. jesli chodzi o rury w os/2, niestety nie wiem co zrobic.
na zagranicznych grupach widzialem wiele postow o tytule 'named pipes',
ale ich nie czytalem.