Re: Odin i encyklopedie

Autor: Lech Wiktor Piotrowski (lewhoo_at_teamos2.org.pl)
Data: Tue 18 Jan 2000 - 15:54:06 MET

On Tue, 18 Jan 2000 12:11:26 +0100 (MET), Przemyslaw Dobrowolski wrote:

>Nie sprawdzałem ale od razu odpowiem - zapomnij na razie:
>1) Odin nie jest jeszcze multimedialny (to znaczy nie odegrasz Wava nie obejrzysz
>AVI).
>2) Po drugie jesli masz setup Install Shielda to pod Odinem programu nie
>zainstalujesz.

Ja nie masz, to tez z zadka... A pozatym od nas wsrod programistow Odina jest tylko
przemek - a programisci zagrnaiczni nie wyraza zainteresowania :) Co innego, ze
kiedys chyba dzialal jakis kawalek encyklppedii brytanica :)

Lech Wiktor Piotrowski
TeamOS/2 Poland Webmaster
http://www.teamos2.org.pl
OS / 2 = Win ^ 98 <=> Win > 1