Re: Gdzie jest OpenGL?

Autor: Artur Alinowski (alinowski_at_mail.polpager.com)
Data: Wed 02 Feb 2000 - 10:11:13 MET

Przemyslaw Dobrowolski wrote:
> a) Gdzie na stronach IBM'a mozna sciagnac najnowszy OpenGL? (o ile sie nie myle
> 1.2 bo w Warpie dostarczany jest tylko 1.0)

Open GL v. 1.1 wraz z jakąś poprawką o nazwie glut.zip :-) jest u mnie.
ftp://195.205.224.128/os2/apps/opengl/
username: guest
pass: guest

Łącze nie za szybkie ale w kraju. Parę innych rzeczy do osa też tam jest
jak ktoś chce to proszę bardzo. Wszelkie ciekawe uploady poproszę do
katalogu /upload - tylko bez szaleństw dysku nie ma zbyt dużo. ;-))

Pozdrowienia

--

FROM: Artur Alinowski
HOME: artali_at_free.polbox.pl