Re: OS/2 a SDI TP SA

Autor: Wojciech Gazda (gazda_at_fema.krakow.pl)
Data: Tue 01 Feb 2000 - 21:17:30 MET

Krzysztof Koczubik wrote:

> Witaj mpc_at_chzgoda.pl!
>
> Thursday January 27 2000 12:09, Marcin P. Ciaszczyk wrote to All:
>
> [...]
> dyskusje dlaczego w W* do modemów potrzebne są drivery sobie odpu ćmy :-)
>
> skrzyneczka pracuje jako modem, na AT* nie reaguje ( tzn. pisze OK :-) )
> nie przewiduje problemów tzn. ustawiamy typowy modem, 8N1, speed 115200 ( jak
> karta wyrabia ), konieczny numer do wybierania np atdt1 i się łączymy.
>
> i tu jest ale, bo stałe ip pobieramy z DHCP, a gdzie to się w WARPie ustawia ?
> (w DIAL-UP nie ma, dalej jeszcze nie szukałem)

Ustawia się w konfiguracji TCP/IP - zapuszczasz tcpcfg.exe i na zakładce
"Network" stoi mozliwosc uzycia DHCP. Ale jest jedno ale - trzeba
zainstalowac jakis fix-pak do TCP/IP który naprawia kaszanę z protokołem
ARP, który nie chodzi poprawnie w TCP/IP instalowanym "z pudełka".

Obejść to można znając adres ethernet karty hosta, przez który się
łączymy z internetem i dopisać do configa coś takiego:

run \pełna_ścieżka\arp.exe -s adres_karty_ethernet_w_hexie pub

--
Wojciech Gazda
/* Asua programmers - http://www.asua.org.pl           */