Re: Co to jest

Autor: Grzegorz Szyszlo (znik_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Mon 31 Jan 2000 - 16:18:32 MET

Przemysław Pawełczyk wrote:

> Postanowiłem przystosować Post Road Mailer do naszych warunków i już by
> mi się udało, gdybym nie spojrzał w dokumentację listu (nagłówek).. :-)
> W ten sposób to ja się mogę....
>
> _Co oznacza ten cholerny konwerter "HELO convert rfc822-to-8bitpoI" w
> wierszu Received:_
>
> Czy ktoś wie jak to działa?

poniewaz jak sie host transmitujacy poczte zglasza przez HELO, oznacza
ze list jest transmitowany zwyklym protokolem. protokol ten przewiduje
transmisje znakow o kodach 32-126. jest to zwykly protokol SMTP.
jesli host zglasza sie przez EHLO, oznacza to standard ESMTP, i
wszystkie
znaki sa przepuszczane bez zadnych konwersji.