Re: Post Road Mailer - doświadczenia

Autor: Jakub Gołąb (olorin_at_imladris.denied.cx)
Data: Sun 30 Jan 2000 - 12:31:20 MET

Przemysław Pawełczyk wrote:

> Hi,
>
> Czy PRM jest darmowy? Jak się sprawuje, jakie ma ograniczenia, co
> oferuje i gdzie jest wersja bez ograniczeń? Jak obsluguje nasz język?
> Mam wersje z Inetu ale dokumentacja informuje o ograniczeniu czasowym.

Teraz już tak. Innoval po wycofaniu się z supportu opublikował numer
seryjny który likwiduje ograniczenie czasowe.
Oto on: 31571728 (nie sprawdzałem czy działa)
Programu nie używam, więc trudno mi coś o nim powiedzieć. Używałem
kiedyś wersji 2.0, ale w moim odczuciu była fatalna.

Pozdrawiam,

Kuba
olorin_at_imladris.denied.cx