Re: BeOS Free !

Autor: Marcin P. Ciaszczyk (mpc_at_chzgoda.pl)
Data: Thu 27 Jan 2000 - 19:59:57 MET

> A co, Be ma emulator windy? A pozatym - tak, zgadza sie, ze moga sobie pozwolic na
> darmowe soho, ale prawdopodobnie glownie daja za free, bo im niewiele to przynosi
> zysku...

Nie ... be ma Civilisation :)
eetam niewiele ...
Wydaje mi sie, ze to jest dobry pomysl na sprzedaz systemu -> dajesz
prywatnym za darmo, a taki user sobie zarzyczy, zeby w firmie
pracowac na tym samym co w domu. Juz to zreszta przerabialismy na.
 poza tym - jezeli maja robic klienta do novella to zaczyna byc
interesujace ... (a maja robic)

mpc