Re: BeOS Free !

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_teamos2.org.pl)
Data: Sat 29 Jan 2000 - 09:45:26 MET

>Coz, na poczatku simcity tez bylo pod OS/2 - ja bym sie nie sugerowal... Firmy szybko
>sie zorientuja, ze im sie to nie oplaca...

tak juz sie zorienowaly i dla tego wlasnie wychodzi nowa gra :>>>> sa takze plany
(badania rynku) czy portnac diablo 2, worms2, hexen'a 2 i wiele innych znanych
tytulow..

btw quake2 jest native pod BeOSa :>

widze ze uwazasz ze jak OS/2 sie nie wybil to juz nic innego poza winda nie ma szans,
chcialem zauwazyc tylko ze od czasu naszej ostatniej dyskusji tego typu - Be wypuscil
dwie (no juz z 5.0 liczac) wersje systemu, wersje dla webtv (ktora wiele producentow
zalicencjonowalo - np Compaq) a producenci napisali sporo nowego
oprogramowania pod BeOSa .. faktycznie masz racje im wszystkim sie to nie oplaca, i
w ogole system pada na pysk, bo inaczej gdyby bylby w tak dobrej kondycji jak OS/2
nie byloby zadnych nowych pozycji pod niego prawda? :>>

 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl UIN:50890586
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl