Re: BeOS Free !

Autor: Bartosz Tomasik (Bart/2) (Bart2_at_teamos2.org.pl)
Data: Fri 28 Jan 2000 - 15:29:33 MET

On Thu, 27 Jan 2000 14:47:10 +0100 (MET), Lech Wiktor Piotrowski wrote:

>Juz od kogos jakis czas temu o tym slyszalem... Wydaje mi sie, ze musieli tak zrobic,
>bo inaczej nie pociagneli by zbyt dlugo - z ich kapitalem nie mieli sie jak wybic...

tak sie sklada ze kase to oni zbijaja teraz na stingerze takiej wersj BeOSa ktora sie do
webtv i innych takich nadaje, wiecmoga sobie pozwolic na uwolnienie nie-komercyjnej
werji za darmo - a ze jest to system lepiej dopracowany niz linux, tylko sie cieszyc :) -
juz nie trzeba miec windy zeby zagrac np w Civilization
 Bart/2 irc:Ihsahn Bart2_at_asua.org.pl UIN:50890586
 Asu'a member http://www.asua.org.pl
 TeamOS/2 Polska http://www.teamos2.org.pl